niedziela, 2 kwietnia 2017

Słownik kociej mowy

Hej, tu Pawełek!
Zastanawialiście się kiedyś co wasz kot do Was mówi?
Jak tak, to ten post jest właśnie dla Was!
Kocia mowaTłumaczenie
miaouNakarm mnie.
miiieauPopieść mnie.
mrruuuuuuKocham Cię.
Miaaaau-aaau-aaauZakochałem się i muszę natychmiast spotkać się z moją ukochaną. Nie czekajcie z kolacją.
mrauMam ochotę trochę pohałasować.
rau-mmauPrzepraszam, że się narzucam, ale już najwyższy czas wymienić piasek w kuwecie.
rau-miauJuż rozwiązałem sprawę nieczystości w mojej toalecie wyrzucając całą jej zawartość najdalej jak to było możliwe.
miaumiauPobaw się ze mną.
MiaumiauCzy nie zauważyłeś przypadkiem braku kocich zabawek w tym pokoju?!
mioumiouZanim nie znajdę czegoś lepszego do zabawy, zobaczę co się stanie, jeśli zacznę ostrzyć pazurki o ten uroczy mebelek.
raauuuMyślę, że teraz poświęcę trochę czasu na toaletę swoich najbardziej intymnych części ciała.
mrauuuZ żalem muszę stwierdzić, że niektóre z intymnych części mojego ciała nie powróciły ze mną do domu po tej ostatniej wizycie u weterynarza.
rau-mau-rauTak się cieszę, że już wróciłeś i to z obiema rękami pełnymi przysmaków. Teraz będę ocierał się o Twoje nogi eskortując Cię do kuchni.
phak-ak-akZdaje się, że mój układ trawienny wyprodukował kłębek kłaków. Skąd on się tam wziął?!? Lepiej zostawię go tutaj do czasu następnego odkurzania.
mauTarzanie się jest fajne.
mauuLinienie też ma swoje uroki.
mauuu!Tak dobrze się bawiłem tarzając się i gubiąc włosy pośród czystego prania do czasu gdy w tak nieuprzejmy sposób mnie stamtąd wygoniłeś.
Miau! Miau!Właśnie odkryłem, że choć łatwo jest wślizgnąć się przez szczelinę za kuchenką i dostać się do tej małej szufladki wypełnionej garnkami i patelniami, to droga powrotna może okazać się nieco bardziej skomplikowana.
Mrahhh!O! Mały ptaszek! Proszę, podejdź bliżej.
phhRau!Ooo! Chyba znalazłem krecika lub podobne zwierzątko.
mmmmraummmTo jasne, że najlepsza rybka to taka, którą sam złapałeś.
mmmmmmmmmJeśli posiedzę sobie na słoneczku jeszcze przez godzinkę lub dwie, wówczas będę w pełni usatysfakcjonowany.
MriauProszę, poślij po następną puszkę tuńczyka.
MriiiiiauCzy podajecie do tego kocimiętkę?
mruuuWłaśnie wcisnąłem się w bardzo ciasny kącik, żeby wyglądać uroczo. Jak mi idzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz